Saturday 28 July 2012

Blog

9.17a.m
Lokasi: Ruang menunggu Perodua Service Bukit Raja Klang.
Situasi: TV dan plug letrik disebelah kanan.
Pasangan kekasih di sebelah depan. terkekeh2 aje dr td.
Dan beberapa org yg len, masih menunggu kereta mereka di servis kan.

Angkat mata dari skrin TP,
kelihatan lelaki kacak sedang mengservis kereta siape ntah.
Fokus sgt, smpi x perasan aku dok tengok dier. ahaha

"Lame benar x menulis"
ayat yg selalu mana2 blogger akan cakap setelah bior blog dorg bersawang.
Same la ngan aku.
antara reason yg slalu dorg guna
"Busy la, x sempat la n so on"
Same jugak la ngan aku.

Lagipun bukan wajib pon nak hapdate blog ni kan.
Suke ati aku la bile nak hapdate.
aku punye blog kan??

Blog.
Kenapa perlu ade blog?
Motip menulis blog?
ade setengah org menulis blog tuk menang award
nak ade follower yg sgt byk
nak share common story
nak share ilmu agama
setiap mende mesti ade motif
motif aku??
aku buat suke-suke.
hanye kat sini je aku leh luahkan ape yg aku rasa.

sometime dari luahan kat blog ni, ade yg terasa smpi mintak break up.
ape2 je la. dah xde jodoh aku ngan ko kan
ape aku kesah kan lagi.
ade jugak yg insterested terus nak buat blog jugak.
suke ati korg la.

terkadang mak marah jugak.
dier kate mende ni lagha.
Betul. Tapi bukan sepanjang masa pon aku berblogging.
ni pon dah lebih sebulan aku tinggal kan blog ni kosong.
Too much story nak share,
sampai x terkeluar langsung.
Banyak sangat berlaku dah tempoh sebulan.
Dan aku dlm keadaan stress yang melampau.
Hari2 menangis. Itu je aku mampu lakukan tuk reda kan stress aku.


No comments: