Monday 1 April 2013

sempat ke?

10.41p.m
dalam bilik gelap gelita.
dah hampir berminggu2 jugak la tido dalam gelap.
panas betul lately ni.. berpeluh sampai ke pagi..
bile tutup lampu, bahang panas tu kurang la sikit.

Alhamdulilla.. syukur ke hadrat Allah swt
ngan limpah nikmat yang x pernah lekang tuk hamba yg hina ini..
Alhamdulillah.. for this happiness
Happy?
Yup.
Eventhough, selalu stress keje, masalah kewangan
perbezaan pendapat. kekangan masa..
Tapi rezeki manusia lain-lain..
Syukur sangat2..
Alhamdulillah.

Saya tetap berusaha keras tuk kerja
Saya tetap mahu tampil berkeyakinan dalam setiap apa yang saya lakukan

Perghhh!
apesal ko serius sgt ni Yam?
ahahaha..

Yang pasti, saya mahu yang terbaik tuk diri saya... keh keh keh
Aaminnnnn....

10 minit lagi..
10 minit lagi?
10 minit lagi, babam balikkkk..

I miss him.

Yup. Syukur Alhamdulillah, I met him.

I love talked to him. 
I love his smile.
I love to spent time with him.

I love him.

I love everything about him.

Babam, I love you. Thanks for this special feeling.


Me and Babam
Geyam!!


No comments: