Saturday 19 November 2011

BFF - Part 3 - Mel - Jepun

1.26a.m
dok mendownload sume gambar kawan baik aku ni
si Mel dr FB aku n FB dier
tuk tatapan bersama.


Kenape donlod pic2 dier?

*******
dah lame aku x dengar khabar BFF aku 
si Muzammil.
tup2 semalam dier mesej aku kat FB.

"yam pe ko buat..siht?"
"aku kusut kepala mel. ahaha."
"ko knp mgusut2 ni"
"ntah la mel..aku x taw nak kongsi ngan siape..sume mende berlaku serentak..maybe aku kene dekat kan diri lagi ngan Tuhan..biar tenang2..ermm..
eh arini bola. ko sokong Garuda kan? ahaha"
"haha...aku xsokong mna2 la yam...eh yam...aku nk bg tau ko 1 bnda ni..."
"ape kah? ko nak tunang? ahaha"

soalan wajib aku mesti tanye dier nak tunang ke? muahaha
sebab aku penah mimpi dier tunang sebelum ni

"haha..tu brita cria jgk...tp ni lain la...aku nk g Jepun nnti..."
"when???? goshhhh..brape lame? ko terus keje sane ke ape? keeee conference je?"

aku klu excited mmg camni. Over!

"aku ada klas n sminar kat sna...hmpir sbln aku g sna...hoho...mggu dpn aku g sna...hoho"
"moshi2.. best nyeeeeeeee...nak ikut..nak ikut..owh..tu yg ko p menara citibank semlm tu? brape hari bulan?"
"aah pegi sna utk buat visa n ambk tiket...aku pegi 27nov ni blik 18dis ni...mtlamt aku nk krus ni mcm blh jd je ni...huhu"

sebulan?? pergh lame tuhhh

"demnnnnnnnnnn! gonna miss u bro! poyo x? gosh.. pekene teh tarik before pergi la! my treat. < dgn harapan ko kasi aku souvenir bile balik jepun nnt!> best nyee... dah ar mate ko sepet cam jepun..dulu aku slalu ejek. muahaha. berjaya gak jadi org jepun. Pergh! tali barut jepun ko ni. ahaha"
"ok2..ko kna tggu gaji aku msuk la..bru blh p pekena teh tarik..haha..dh aku bg tau ko msti la ada souvenir utk ko wlpn ko ejek aku mata sepet bgai kn...haha...tali barut jepun..haha...ko jga la yam...aku dh jd mata2 jepun dh ni...haha"

yeayy! dapat souvenir. sy mmg suke buli Mel. keh keh keh

"ala..teh tarik je kot.. xyah tunggu ko gaji..ke ko nak makan besar2? camtu kene tunggu aku gaji jugak la. hu3.
lepas ni putih la ko yerk. leh men salji. eh, skang musim sejuk kan kat sana. jgn lupe baju tebal2 bro..ngee..best2..aku lak yg suke.
erm...ape aku nak ek..ermm..jepun ade ape eh? xkan ultraman plak.. patung mashimaro! yeay! abis la ko cr x jumpe nnt.. keh keh keh"

ni la mase tuk menge'pau' budak shomel ni.hu3

"haha...aku bg ko wasabay je nk...haha....dh smua dh bli dh...tggu msa nk pegi je nnti ni..huhu"
"huh! x nak la wasabi..sini pon ade kot..plus mende tu x sedap k! nak makan mana nnt? nnt ko mesti rindu Malaysia n makanan kiteorg. "

our conversation stop here.
Currently, Mel kat kampung dier. cuti2. maybe ni la mase dier ngan family before dier terbang ke Jepun.
erghhh..
seronok nye life dier.
terbang sana sini.
kejap singapore.
manila.
skarang jepun lak.

Sebulan. satu tempoh yg agak lama.
dulu seminggu dier kat Manila.
aku dah gila.
sbb?
sebab time tu aku suke die.muahaha.
skang x da. 
kami kawan baik selamanya.
He is my bestfren Eva!
my big Buddy k.

Muke Mel cam burung Kakak Tua. ahaha

Aku suke Pic ni. Die shomel sgt.ahaha - curi dr FB mel


Pic ni pon best - Mase die kat Manila - curi dr FB Mel

Mel wif his Best Fren - Arma. Mel yg sewel

Wlupon hodoh gambar ni. aku nak upload gak

at Sheila's wedding. cam biase, jadi our photographer

He so cute! isn't it? ahaha

ngeee ;P
Actually, bukan senang nak tangkap gambar ngan mamat ni.
dier lagi suke amik gambor
dari bergambor.

Pic ni dah byk kali post tp nak post jugak! ahaha.
This guy selalu ade time aku susah senang.
time aku jatuh tersungkur.
time aku menangis seorang diri.
time aku betul-betul perlukan bantuan.
time aku cari gadoh.
dier la org slalu aku buli.
org yg selalu aku cari pasal.
org yg mampu buat aku menangis bile dengar nasihat dier.
(aku ni degil orgnye)
org yg slalu sedarkan aku- mana silap aku.
org slalu aku pau.
tp dier pon slalu pau aku gak.
dier la kawan wayang aku.
dier la kawan kete idaman aku.
kawan kaki bola aku.
kawan tempat aku mengadu.

Sebab tu aku sangat sayang kawan baik aku.
Mel, Maya and Noi.
3 org ni. Antara org plg penting dlm idup aku.
Kawan susah senang.
yang tiada gantinya.

No comments: