Monday 9 January 2012

Office lagi kau?

6.48p.m
aku masih di office.
kertas2 berselerakan diatas meja. hampir 70% kerja telah ku siapkan.
Alhamdulillah.
kenapa masih di office?
arini mak cuti.
mak lepak uma mak lang.
dan kau? masih di office tp x membuat kerja?
berblogging?
HAK3..SUKE ATI AKU LA NAK BUAT APE.
dah abis waktu bekerja kot.
Skang ni aku willing nak stay. SO WHAT?

sakit dada.
masih sakit?
erm..
kadang2.
aku x nak pk bukan2.
aku nak idup lama. itu yg pasti
byk lagi amalan yg belum dikerjakn
byk lagi dosa yg aku buat belum diampunkan.

alah. ko suke pk bukan2.
xde pape la.
dr dulu pon ko suke pk bukan2 kan.
tp tgk la skang.
ko membesar ngan jaya nye.
SI GEMUK!
ahaha. biar la aku GEMUK.
aku makan ko bayar ke? tetttttt
yam sewel.

Alhamdulliah.
Satu-satu Allah tunjuk kan jalan tuk aku, kami sekeluarga.
Alhamdulillah.
Abang aku nak berubah.
Alhamdulillah.
Allah maha Esa.

Ya Allah, aku bersyukur ngan segala rezeki dan nikmat yang kau berikan.
Tetapkan la iman ku, cintaku, rinduku hanya padaMu. Agar aku x bergelumang dengan dosa dan noda.
Ya Allah. Peliharalah mata ku, peliharala hatiku, pelihara la kata2 ku. Hindarkanlah aku dari menjadi anak panah syaitan yg direjam kepada umat muslimin. Lindungilah mereka. Lindungi la kami Ya Allah.

Amin. Ya rabb

No comments: