Sunday 26 February 2012

Hati ini Milik Mu Ya Allah

11.22p.m
baru abis tgk running man episode 21
game show ni mmg terbaik.
sekejap je dah buat aku gelak terbarai

setiap kali 
berteleku di tikar sejadah
air mata ini mengalir
diiringi doa

doa di kuatkan iman
dikuat kan kasih
cinta pada Mu Ya Allah

Ya Allah
Tanam kan rasa cinta ku hanya pada Mu
Tanam kan rasa rindu ku hanya pada Mu

Ya Allah
Aku hamba mu yang lemah
memohon petunjuk dari Mu
sesungguh nya kau lebih Mengetahui segala sesuatu
di antara tersirat dan tersurat

Ya Allah
Hamba Mu ini x mampu lagi 
menyintai hamba Mu
Hamba Mu ini hanya mampu menyintai Mu Ya Allah
Hamba Mu ini x mampu menghadapi kekecewaan lagi

Hamba ini keliru

Ya Allah
Aku hanya mampu mencintai Mu sahaja Ya Allah
x mungkin dapat ku serah hati ini pada yang lain

Aku keliru Ya Allah
Jika aku x menerima sesiapa
Bagaimana aku akan memenuhi sunnah Rasul Mu
yang menjadi kan perkahwinan itu satu kewajipan
Aku umat Muhammad Ya Allah
Namun hati ini x tega untuk dilukai tuk sekian kali nya

Ku serah kan hati ini sepenuh nya pada Mu Ya Allah
Bantulah aku mencintai Mu sepenuh hati ku
Sesungguhnya Kau lebih Mengetahui segala sesuatu
Kurniakan lah aku jodoh sebaik-baik nya disisi Mu 
yang dapat membimbing ku dunia dan akhirat.

Amin

No comments: